.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرکه به عنوان یک عامل خنک‌کننده و سیب زمینی خواص ضد التهابی دارد که این دو ترکیب در کنار هم، توانایی کاهش حرارت بدن و درمان تب را دارند. کاهش فوری تب در منزل
سرکه به عنوان یک عامل خنک‌کننده و سیب زمینی خواص ضد التهابی دارد که این دو ترکیب در کنار هم، توانایی کاهش حرارت بدن و درمان تب را دارند.(ادامه)
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت به ارائه توصیه‌هایی برای مصرف شیرینی و آجیل در ایام تعطیلات نوروزی پرداخت. توصیه‌هایی برای مصرف آجیل و شیرینی در عید
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت به ارائه توصیه‌هایی برای مصرف شیرینی و آجیل در ایام تعطیلات نوروزی پرداخت.(ادامه)
رسم پسندیده خانه تکانی ایرانیان در آستانه سال نو، میلیون‌ها خانه ایرانیان را در روز‌های پایانی اسفند ماه، جلایی دوباره بخشیده و پاکی و تمیزی را به ارمغان می‌آورد. ۹ مزیت باورنکردنی خانه تکانی‌های عید که احتمالا نمی‌دانید
رسم پسندیده خانه تکانی ایرانیان در آستانه سال نو، میلیون‌ها خانه ایرانیان را در روز‌های پایانی اسفند ماه، جلایی دوباره بخشیده و پاکی و تمیزی را به ارمغان می‌آورد.(ادامه)
از آنجا که برنج غنی از کربوهیدرات‌ است و تمام کربوهیدرات‌ها به قند تبدیل می‌شوند، مدت کوتاهی پس از مصرف برنج در یک وعده غذایی، قند خون افزایش می‌یابد. مضرات جبران ناپذیر خوردن هر روز برنج
از آنجا که برنج غنی از کربوهیدرات‌ است و تمام کربوهیدرات‌ها به قند تبدیل می‌شوند، مدت کوتاهی پس از مصرف برنج در یک وعده غذایی، قند خون افزایش می‌یابد.(ادامه)
جشنواره انجیر‌های ارگانیک گلوگاه از دیروز یک شنبه ۲۲ مردادماه آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد. آغاز جشنواره‌ای که کامتان را شیرین می‌کند
جشنواره انجیر‌های ارگانیک گلوگاه از دیروز یک شنبه ۲۲ مردادماه آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد.(ادامه)
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است. تدابیر مهم برای فصل تابستان از دیدگاه طب سنتی
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است.(ادامه)
تابستان نزدیک است و یکی از مشکلات رایج افراد در این فصل عرق کردن زیاد بوده که باعث می‌شود بدن بوی ناخوشایندی بدهد. عرق کردن روش طبیعی بدن برای تنظیم دما است. ۱۴ روش تضمینی برای از بین بردن بوی بد بدن
تابستان نزدیک است و یکی از مشکلات رایج افراد در این فصل عرق کردن زیاد بوده که باعث می‌شود بدن بوی ناخوشایندی بدهد. عرق کردن روش طبیعی بدن برای تنظیم دما است.(ادامه)
استفاده میوه بلوط همراه با سرکه، برای رفع دل پیچه ناشی از نفخ همچنین بو داده میوه به‌صورت قهوه جهت رفع اسهال، درمان سوءهاضمه، درد معده مفید است. این میوه خارق العاده قاتل نفخ شکم است!
استفاده میوه بلوط همراه با سرکه، برای رفع دل پیچه ناشی از نفخ همچنین بو داده میوه به‌صورت قهوه جهت رفع اسهال، درمان سوءهاضمه، درد معده مفید است.(ادامه)
زخم‌ معده همواره با دردهای زیادی همراه است که می‌توانند بین چند دقیقه تا چند ساعت متفاوت طول بکشند. درمان زخم معده در طب سنتی
زخم‌ معده همواره با دردهای زیادی همراه است که می‌توانند بین چند دقیقه تا چند ساعت متفاوت طول بکشند.(ادامه)
عفونت سینوسی که به عنوان سینوزیت نیز شناخته می‌شود، وضعیتی است که با التهاب یا تورم بافت‌های پوشاننده سینوس‌ها مشخص می‌شود. دستور العمل‌های طبیعی خانگی برای درمان سینوزیت
عفونت سینوسی که به عنوان سینوزیت نیز شناخته می‌شود، وضعیتی است که با التهاب یا تورم بافت‌های پوشاننده سینوس‌ها مشخص می‌شود.(ادامه)
کاهش سطح قند خون با این نوشیدنی
فوائد متعدد سرکه سیب برای سلامت پوست از درمان آکنه گرفته تا از بین بردن شوره سر و درمان آفتاب سوختگی تایید شده‌ است.(ادامه)
غذا‌هایی که سرماخوردگی را بدتر می‌کنند
درد و خارش گلو، سرفه خشک و کوتاه و گرفتگی بینی از علائم رایجی‌ هستند که معمولا هنگام سرماخوردگی آن‌ها را تجربه می‌کنیم؛ علائمی که با گذشت زمان بهبود پیدا می کنند.(ادامه)
خشکی مغز و راه های درمان آن
یک متخصص آسیب شناسی سلولی گفت: رعایت اصول تغذیه‌ای و تنظیم مناسب زمان خواب در شبانه روز از کاهش خشکی مغز جلوگیری می‌کند.(ادامه)
فواید و خواص فوق العاده شیره انگور
شیره انگور یا دوشاب ماده‌ای بسیار مغذی و مقوی با طبع گرم است که خواص و فواید بی‌نظیری برای سلامت بدن و بهبود بیماری‌ها دارد. در این مطلب با فواید و خواص فوق العاده شیره انگور آشنا می‌شوید.(ادامه)
خطرات و عوارض برداشتن کیسه صفرا
معمولا افراد برای جلوگیری از ابتلا به برخی عفونت ها اقدام به برداشتن کیسه صفرا می کند، در حالی که برداشتن کیسه صفرا ممکن است عوارض و خطراتی برای بدن به همراه داشته باشد.(ادامه)
نسخه بی برو برگرد طب سنتی برای مقابله با تب کودکان
برای اکثر مادرها، تب کودکان مثل یک کابوس بزرگ است که آن ها را در مدیریت تب دچار چالش های بسیاری می کند اما خبرخوب این است که تب کودکان آنقدرها هم خطرناک نیست و حتی دراکثر موارد با درمان های خانگی و بدون مراجعه به پزشک می توان آن را درمان کرد. (ادامه)
کنترل چربی خون با مصرف برخی مواد غذایی
چربی خون با افزایش کلسترول بد و تری‌گلیسرید در خون بروز پیدا می‌کند؛ افراد با مصرف برخی مواد غذایی می‌توانند چربی خون خود را کنترل کنند.(ادامه)
تأثیر سرکه سیب در مقابله با افزایش قند خون
یک لیوان آب همراه با سرکه سیب از افزایش قند خون جلوگیری می‌کند.(ادامه)
رخی خوراکی‌های پرطرفدار در فصل تابستان عوارضی مانند چاقی و اضافه وزن به همراه دارد.

چاق کننده‌های خوشمزه تابستانی را بشناسید
رخی خوراکی‌های پرطرفدار در فصل تابستان عوارضی مانند چاقی و اضافه وزن به همراه دارد. (ادامه)
خوراکی‌هایی مفید برای کاهش اسید معده
بسیار خوب است که از روش‌های طبیعی برای رفلاکس اسید معده استفاده کنید. مگر در زمانی که مری شما در محدوده‌ای از خود آسیب دیده باشد که در این صورت به دارو نیازمند هستید.(ادامه)
خشکی چشم و دهان نشانه چیست؟
بیماری شوگرن نوعی بیماری و اختلال خود ایمنی است که به مرور موجب خشکی چشم و دهان می گردد. این بیماری معمولا در زنان میانسال بیش از مردان دیده می شود.(ادامه)
سنگینی معده از چیست؟
در بیشتر اوقات این احساس یک حالت طبیعی و ناشی از مصرف بیش از حد غذا است. اما اگر برای یک مدت طولانی پس از خوردن غذا شاهد سنگینی معده بودید، بهتر است درباره علت اصلی آن اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.(ادامه)
فواید آب و سرکه سیب برای سلامتی
احتمالاً شنیده اید که این مایع می تواند به عنوان مکمل به استراتژی کاهش وزن کمک کند، اما چه چیز دیگری در آن می تواند مفید باشد؟(ادامه)
تأثیر فوق العاده سرکه سیب برای لاغری
نتیجه یک مطالعه نشان می دهد که سرکه وزن بدن، شاخص توده بدنی و توده چربی بدن را در افراد چاق کاهش می دهد.(ادامه)
خواص قابل توجه زردچوبه
زردچوبه به مدت هزاران سال در آسیا مورد استفاده قرار گرفته است و بخش عمده ای از آیووردا، طب سنتی چینی، داروی سیدها و اونانی را تشکیل می دهد.(ادامه)
کمبود چه ویتامین‌هایی باعث تعریق می‌شود؟
عرق کردن برای خنک کردن و به تعادل رساندن دمای بدن است اما مواردی نیز وجود دارد که بدن فرد بیش‌ازحد عرق می‌کند که ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد.(ادامه)
سیب این ۳۶ بیماری را درمان می‌کند
اسید سیتریک موجود در لیمو ترش موجب افزایش تولید صفرا در کبد می‌شود و از این طریق می‌تواند به سم‌زدایی از سموم بدن کمک کند.(ادامه)
معجزات مصرف سرکه سیب برای بدن
(ادامه)
تمامی مواد غذایی مضر برای سرماخوردگی
با سرماخوردگی بدن سیستم ایمنی اش ضعیف می شود و خوردن هر چیزی می تواند بر آن تاثیر بگذارد. چه بسا بسیاری از مواد مغذی وجود دارند که در این دوره مضر محسوب می شوند.(ادامه)
فواید منحصر به‌فرد شیره انگور
شیره انگور در پیشگیری از سرطان و کاهش اثرات شیمی درمانی نیز مفید است، همچنین می‌توان برای افزایش زیبایی پوست و جلوگیری از پیری از آن استفاده کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 13 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.